Followers

Saturday, September 12, 2009

jangan tiru aksi ini


Pernahkah anda merancang apa yang hendak anda lakukan semasa menunggu kawan anda sedang bersiap? walhal anda sudah pun siap bersiap. Siap la kau hanis.


Sedang menunggu sahabat baik sedang bersiap pakai baju seluar tudung segala, saya amat asyik membelek kamera baru saya. cewah. Haha. Kamera dibeli di dewan utama pelajar usm. Time tu ada expo ICT. Sort of PC fair la.


Hari itu hari ahad. Memang dah last day promotion. Saya baru je menjejakkan kaki ke bumi usm kerana baru balik dari kampung. Naik bas rapid 301 sampai kat sungai dua dan terpaksa jalan kaki untuk pulang naik bukit ke saujana. Berbawakkan beg yang sampai tiga bijik, boleh pulak makcik ni pergi menyinggah ke expo tersebut.


Tujuan sebenar adalah untuk berteduh buat sementara waktu. Namun, akibat terlalu tergoda dengan promosi2 yang gila layan zass, saya pun akhirnya tergoda dengan membeli kamera canon yang baru.hehe. Punya la nak round expo punya pasal, aku tinggalkan 2 bijik beg yang besar n berat gila tu kat kaunter depan. Ala2 macam kaunter pertanyaan la lebih kurang..


haish.. sebab tu jugak la ringan tangan sangat nak tambah beg lagi satu.


Haaa.. selalu sangat jadi macam ni. Tajuk entry lain, ceritanya lain. Sebenarnya, niat hati ingin menyemakkan blog yang sudah lama tidak di update oleh makcik tergoda itu. Sedang asyik menunggu kawan bersiap n sedang asyik membelek kamera baru, maka inilah hasilnya.



















tiba2 idong jadi kicik pulak. heh.

Jangan tiru aksi-aksi di atas. Jangan dilakukan diluar rumah. Dalam toilet boleh.



3 Bebelan:

Anonymous said...

Cantik spec. Boleh pinjam?

p/s: We would like to invite all of you to join our blogging community which helps you to get more visitors to your blogs. It's totally free and you get the chance to meet other celebrity bloggers. Visit us at Free Blog Traffic

shes-iejan said...

wahhh!!! adik i ...now ur face looks fairer babe!! no more blusher!!
hehehe..
oh skang sudah pandai jalan2 ya..
bagus lahh...
back to normalll..

name saye hanis said...

hehehehe.
akak!!!!
hee..tak sangka muka i recover dengan begitu cepat. mungkin kerana kegedikan muka ini untuk menunjukkan dirinya ke khalayak ramai.ehehe
rindu kat u...