Followers

Saturday, June 20, 2009

smashed !!

Adoiy!!!! Sakitnya…aku smash hang balik pas ni!! Huh!!
Hahaha. Itulah kata hati aku selepas aku di smash tepat di atas tulang pipi kanan aku yang tersorong2 inih. Humm.. nasib baik tak kena mata. Kalau x, memang aku kena pakai spek la lepas ni which is I really hate. Belia benci spek. Wqtygfh.

Tapi aku sebenarnya berasa kelainan sedikit selepas di smash. Itupun selepas beberapa hari. Kadang2 aku rasa macam, bila nampak sesuatu, aku nampak samar2 je. Even benda yang aku tengok tu just berada di depan aku je. Tak sampai satu meter pun. Adakah aku harus berjumpa @ berdating dengan doktor untuk check mata inih??? Humm.. masih memikirkannya.

Kalau pergi dalam masa terdekat ni, maka harus mengeluarkan duit untuk pergi klinik. Tapi kalau pergi bila sudah mendaftarkan diri di usm, maka tak perlu keluarkan wang. But, don’t u think that it’s too late?? It’s almost a month after I have been smashed!! Tak patut. Tak patut.
Oleh itu, apa yang harus saya lakukan sekarang ini?? Kita pergi makan, tidur n tengok tv dulu ok !!

p/s : aku sudah berasa fobia untuk bermain badminton. Kalau aku nak main pon aku hanya nak ambil bola yang di belakang sahaja. Tak nak main dekat dengan net. Tak nak!! Tak nak !!

0 Bebelan: