Followers

Saturday, June 20, 2009

MAB -_-

Di atas request oleh seseorang, maka aku letakkan gambar dinner MAB yang aku tak berapa nak suka ni. Lihat, disebabkan kau, aku letakkan juga entri ini khas untuk kau. Di sini aku sertakan gambar yang aku ada. Eceh, macam nak tulis surat kat orang jauh je kan. hahaha. Ywtrqhf.

MAB adalah suatu benda yang aku kurang nak suka. Aku hanya suka tym join tarian untuk malam penutup itu. Itu saja. Oleh itu, aku memberi nama yang special untuknya iaitu, Majlis Aku Bosan.

Tetapi, untuk dinner majlis aku bosan ini, aku sangat suka kerana aku dapat makan free se free2nya. Aku yang elergik udang tak pernah nak sentuh udang ni, telah pun melanggar undang2 serta akta2 bagi seorang yang elergik udang. Aku melantak banyak gila udang pada malam itu. Itupun sebab aku merasa bosan gila pada malam dinner itu. Nasib baik ada kawan2 gila yang menghiburkan aku. Hahaha.
























hahaha. amek kau. muka setelah di kerjakan oleh k.eijan !!




0 Bebelan: