Followers

Sunday, May 24, 2009

at last =)


yeah !!!



at last !! aku berjaya mencapai target untuk mendapatkan menatang ituh. hasil daripada aku bekerja part time hasil pertolongan pilaf. muahaha. apesal nama dia perlu wujud dalam blog aku inih. baek2. itu orang telah banyak menolong ketika susah. jika mahukan kerja part time, mesti tanya dia punya. maka boleh gelarkan dia pilaf part time atau pun part time pilaf atau nasi pilaf pakistan. hehehehe. diam ah hanis.



ok!! kembali ke seri pentas.

aku sangat amat mengimpikan menatang inih. sudah lama. selama ini hanya menatap purse mengira berapa helai kertas merah yang berada di ruang di dalam purse itu. kadang kala aku perlu menyorokkan beberapa helai untuk berjimat untuk memenuhi impian aku inih. namun sekarang... aku boleh tersenyum, tersengih, tersenyum kambing dan segalanya lah.. kerana aku telah berjaya bekerja dan mendapatkan gaji pertama =)



so, oleh itu, aku berasa amat berbaloi apabila berjaya membeli menatang inih. kerana hasil gaji part time aku. bangga aku. hihihi ( kembangggg idong )



terima kasih pilaf kerana sentiasa alert dengan gaji aku. hahaha

0 Bebelan: