Followers

Saturday, May 2, 2009

anak2 aku sangat besar dan gemok

ini bukanlah sesi untuk meluahkan rasa ketidakpuashatian.
tapi memang beg itu terlalu berat sampai aku sakit bahu gila-gila punya sakit. ehh. apa aku tulis ni. eishh jari2 ni. dah2 la menaip bukan2.

hari tersebut.
actually nak post this entry by last week. but, got problem regarding my sakitness of my bahu yg kecil molek nih. hihik


cuba bayangkan. aku bawak 3 beg. 1 beg laptop, 1 beg baju2 (beg balik kampung pemberian en.abie) and 1 more bag is the backpack.
hah. bayangkan sekarang. jangan tak bayangkan. kalau nampak bayang2 tak usah nak bayangkan dah ok.stop it hanis.

aku bawak semua beg2 tu macam aku nak pindah. tak pon macam nak pergi camping kat mana2. tak pon macam nak pergi melancong. tak pon macam nak lari dari rumah. tapi kalau lari dari rumah dengan beg yang sebesar itu, memang senang kantoi dengan ibu dan bapa. so, bukan macam lari dari rumah.


baiklah. kita teruskan perjalanan.
ok. cuba bayangkan lagi.
aku naik bas dengan membawa 3 beg yang besar2 belaka itu.kemudian nak naik bas pun susah sebab beg2 tersebut tak muat nak masuk pintu bas. bukan sebab aku dah gemok ye kawan2.lepas dah melepasi pintu bas yang kecil itu, (aiceh,taknak mengaku yang beg tu sangat besar), kena pulak halangan nak jalan cari tempat duduk.ish3. ini lagi satu. jalan kat tengah2 tu dah la sangat sempit. nak bawak anak2 aku yang besar nak mati ni. humm. sangat menyeksakan. oleh itu aku just sit je kat tempat duduk belakang driver.aku senang hati=)eh. salah. senang hati aku.
tapi masalah lain pulak timbul kerana anak2 aku sangat besar dan gemok.dah lah tiga2 sekali duk kat atas kerusi sebelah aku ni.ish3. sila geleng kepala sekarang.

Maka penderitaan menggendong anak2 berhenti seketika sebab dah duduk dalam bas..satu jam berada di dalam bas bumiwira itu sangat2 aku manfaatkan untuk melelapkan mata yang sepet ni. yang tak berapa nak sepet. tapi semua orang kata aku sepet. tapi aku tak rasa pon yang aku inih sangat sepet. mama aku pon cakap aku sepet. en. abie pon kata sepet. tapi k.eijan kata mata kuceng. mana satu ni???
aaaarrgghh. shadap hanis.

get back to the track !!stop crapping !!
setibanya di jeti, pergi terminal bas rapid. im taking the 601 rapid bus, rushing to kompleks kailan and waiting for my uncle to pick me up. TAMMAT.
haa. pendek je cerita pasal ending dia. sebab hanya nak stress on sakit bahu menggendong anak2 yang gemok, besar dan berat itu. sekian harap maklum.
still lagi sakit bahu..=(

3 Bebelan:

aLakaka said...

mak die pon sangat besar dan gemok so anak pon lebih kurang la....
shadap ko ala! (aku tlg ko marah ak)

name saye anis said...

hahaha. shadap ko ala.
aku tulun marah lagi sekali.
heheh

aLakaka said...

shadap ko hanis.
ak tulun ko marah diri sendiri..
heheh!