Followers

Wednesday, April 22, 2009

Bertam ?? Properties ??

everybody say hurray !!






huiy. say la.. i nampak u tak cakap hurray pon. diam ah hanis.







oke3. mari bergembira setelah perit study .. ( urhh. betul ke study?? )


mari menyambut hari kemerdekaan =)


hari merdeka inih hanya untuk 5 hari je.


sebab ape??


haa ini yang kite nak tahu ni. ye dak?? hehe


oke. kembali ke sri pentas. eh tak. kembali kepada cerita asal.


isnin 27/4 sudah mula daftarkan diri untuk praktikal. fuhh. siapa yang tidak cuak @ cuax ( sebut dengan bunyi yang sengau sedikit. sedikit je jangan lebih2 ). saya membuat pilihan untuk mempraktikalkan diri di Bertam Properties. one of developer firm listed under UDA Holding. cewah. nak jugak cakap UDA tuh. hahaha. shadap hanis.


sebenarnya apa yang mencuaxkan saya untuk pergi praktikal adalah kerana jikalau penyelia/bos inginkan pandangan yang bernas dari saya yang kerdil inih untuk projek2 pembangunan yang firm itu buat. walaupun mungkin mereka mahu sengaja testing2 saya jika saya inih pandai berkata-kata atau tidak, ataupun nak test samada saya inih berotakkan geliga atau tidak, tapi itulah yang sesuatu yang menakutkan saya. kalau mereka terima idea kita, pastu dia buat layout mengikut idea kita tu, pastu mulakan kerja2 construction, pastu banyak masalah timbul kerana layout itu,pastu?? camana?? who's to be blamed?? banyak nya pastu kau hanis.


"ni layout tak efektif ni, budak praktikal yang cumey2 tu la punya pasal" kata bos.ihik ihik.


bwekk !!


agak2 kalau muka blurr + selenge macam inih bos nak tanya idea aku tak?? tsk.

1 Bebelan:

aLakaka said...

sangat menarik!
klakar!
ada unsur humor yg dalam!
saya kasi A+!
hahahaha....
owh, mane budak selenga yg cumey2 tu? x nmpk pon?