Followers

Saturday, April 4, 2009

Nik Siti Norsharina

Tak tahu kenapa..


sejak akhir-akhir ni selalu rindukan kawan-kawan lama waktu sekolah dulu. terutamanya rindu waktu kat matrik. mungkin sebab sunyi kot. tapi sunyi kah aku? hahaha. sekali saya jerit je dah xjadi sunyi dah.haha.apa yang aku merepek nih. kyhtfwh.


ok2. saya amat rindu semua orang. saya amat bz lately. sangat sangat. due date kena hantar 2 layout plan, layout commercial dengan layout recreation dengan report sekali isnin ni. uwaaaaaaaaaa. sangat banyak. banyak gila. bertimbon timbon kerja dengan bertimbon timbon baju kat bakul. hahaha. shadap anis.


baek. kembali kepada tajuk. saya amat amat amat amat amat ahmad eh silap, amat rindu nik siti norsharina. please please please give me a chance to meet her. at least once. dah almost 3 years (if im not mistaken) we havent meet. kami kawan baek. bestfriend. couple of the year. best lesbo ever. haha



ini rina. gambar ini sewaktu dia baru je pulih dari di cium charlie . hehe



the red day. rina . ekin . anis .

** ekin. dah lama sangat tak jumpa. u jumpa rina je. tak aci tak aci. rindu kamu oke. **


kami pergi mana sama-sama. tidur sekatil sebantal. makan tak boleh sepinggan. sebab dua2 jenis kuat lantak. kami makan sama sama. kami minum sama sama. ( kalau dah makan mestilah minum kan. tak kira nak cerita jugak. diam kau ). semuanya sama-sama lah kiranya. pergi kuliah sama sama. pergi library teman dia study dating dengan BEN kat bilik discussion. hehe. PakDin kau jangan nak gelak. diam je. sambung balik. kami pergi outing bersama. tapi sejak BEN muncul, (bukan BEN10 ye adik-adik) Rina dah tak pergi outing dengan saya.T_T. jaga kau BEN10. eh tak BEn. tapi tak mengapa. saya suka anda berdua. saya doakan agar kamu berdua kekal sampai kawen. sampai anak cucu cicit cucut ye.






p/s : rina miss yuw so damn much T_T

0 Bebelan: