Followers

Saturday, May 23, 2009

main badminton!!


yeeeeehuuuuw!!




hari khamis yang lalu. pergi join ikut main badminton dengan kawan2 sekerja. cewahh. kawan sekerja kunun. hahha. twhgyqf




aku bagaikan anak kecil tatkala berada di kalangan mereka. mereka treat aku macam aku ni budak kecik betuiii. huh.



tapi.. bila kat court badminton nih, diorang lagi treat aku macam budak junior diorang yang boleh dibuli sesuka hati kau. ada ka patut ajak aku main beregu. aku ni dah la tangan bangku ( tak pandai main badminton ). lepas tu bantai aku habis habisan. penat gila la weyh. dah tu pulak menggelakkan aku dengan mengatekan yang aku inih main 'terer' kalah k.yanti pulak tuh. ampa.. gelakkan aku ehh. aku akan kenakan ampa suatu hari nanti. hahahaha. sila gelak evil sekarang.




apa2 pun aku sangat seronok bermain kerana aku tidak sihat pada minggu tersebut. maka adalah tersangat bagus untuk aku mensenamkan diri ku ini yang sudah lama tidak tersenam.puas la main hari itu. al maklumlah sebelum ni main badminton tak proper sebab tak ada court. kalau ada court kat usm tu pun, tempatnya adalah sangat jauh dan confirm sure la penuh. (sayang lemak punya pasal). "sayang jugak ko kat aku eh.." . sebuk la ko ni lemak.






tapi nasi lemak sedapp !!! hari2 makann !!

1 Bebelan:

Mrs. Shamsul said...

hahaha... anis kata kt kami ek... xpa, nnt kita wln 2org lak... mst sm2 penat.. hehehehe... :D