Followers

Tuesday, March 24, 2009

Ish3. Buat apa tu?

Jeng3 !!




Introducing…




Loading…






Anis !!




Hahaha. Cuba teka saya sedang buat apa.




Yang pasti jawapannya saya tidak menyorokkan sesuatu didalam hidung atau melakukan sesuatu yang tidak senonoh terhadap hidung. (macam mana diorang boleh snap gambar saya ketika sedang melakukan aktiviti mengorek ?) heh. Bukan ye.



Sedang menggodek godek gambar yang ada di dalam folder gambar anysz, saya terjumpa gambar ini. Sah memang macam tak ada kerja kan kalau dah sampai tahap macam ni. Padahal kerja sangat membukit seperti gunung fuji kat jepun tu.



Gambar tersebut.



Diambil ketika duduk di padang sambil menonton orang sedang bermain galah panjang dan tuju kasut. Nak main jugak. Tapi tak boleh. Ibarat tetamu tidak di undang.



Hanis: eh2. Macam best je. Nak main jugak!! Nak main !! nak main !! (macam kanak kanak gila gila kan)
Adelah orang tu: eh2.(tiru ayat aku pulak) kau sape nak join main ni. Kau tak boleh main la. Tak boleh. Tak boleh.



Situasi yang amat menyedihkan dan agak malu. Sila bayangkan sekarang.




Kalau di usha dengan teliti, gambar tersebut amat menunjukkan muka ‘padan muka kau tak boleh main’. Kan kan kan. Sedih gila muka kau hanis. Macam nak minta simpati ‘bagi la aku main wey’.



Realiti sebenar.



Memanglah saya tidak dibenarkan main. Sebab hanya peserta sahaja yang dibenarkan buat team untuk join main. Yang si pencacai pencacai sekalian, hanya boleh jerit-jerit ‘hoi depan lagi wey’ atau ‘wey, kat belakang kau tu’ atau ’15 15 kami suka 15.kuat dan tahan lasak.kami suka 15’(tak tak bukan. Itu cheer kat sekolah saya) atau hanya tengok saja.





Tak suka. Sebab tak dapat main. Sekian harap maklum.

0 Bebelan: