Followers

Friday, March 20, 2009

Status : Belum Berkahwin !!

*hahak.sengaja meletakkan gambar yang sudah sah menjadi suami isteri ini. nak tunjuk betapa Beyonce tidak memilih rupa. dia ini amat humble walaupun dia amat cuntek (cun+cantek) , namun dia tidak kisah jay-z yang muka macam jshvfdshgv.tapi oleh kerana lagu kau memang best best belaka,kau memang cool lah. nasib baiklah aku suka semua lagu lagu kau jay-z.nasib baik nasib baik.*
Single Ladies . sila jangan menview video ini .
Ohh ! aku sangat suka ini lagu. Menjadi inspirasi tidak kira masa. Lagu ini sangat berjaya memberi semangat untuk mengoncang goncang tangan, badan dan juga kepala ketika sedang moody + sedang sakit perut + sedang makan ayam goreng yang dibeli di pasar malam hadapan TESCO + mahupun sedang baring di atas katil tahan mata mengantuk yang amat. Lagu ini rancak. Beyonce memang hebat. sekali dia nyanyi dah boleh trace itu suara dia kan kan kan.( memang suka Beyonce sejak dari bangku kerusi meja sekolah lagi ).
Sangat enjoy. i know u wont regret listening to this song. sila mengaku.
Lagu ini di tujukan khas kepada mereka mereka yang sedang study tapi mata mengantuk gila amat dan juga kepada diri aku sendiri serta mereka mereka yang masih single : belum berkahwin. gehehe.
LOVE IT !!

0 Bebelan: