Followers

Monday, December 21, 2009

toksah layan


jangan duk layan entri ini untuk keluarkan perasaan yang sudah tidak tenteram yang amat sangat sangat sangat masa aku ada xdak apa2 pon duk kena duduk baring tidoq duk sorang2 termenung sorang2 sampai xtau habeh idea nak buat pa buat2 macam duk ada keja sebab tak mau nampak sangat yang makcik ni tadak keja buat apa duk sini kacau orang menyusahkan orang ja salah timing duk sinun aku rasa macam nak keluaq tapi nak buat macam mana kalau aku ada apa2 untuk ditunggang xpala tapi mnada pa so aku nak buat pa lagi duk buat bodo je lah yang hat tu pon duk buat bodo jugak buat tak tau ja bila aku dah xdak sana sinun pon jelajah habis hari2 pulak suka kot aku xdak apa2 pon aku ja rasa duk nak tu nak ni org len xpa xpa la camtu hat tu kot yang sebetoinya biaq habaq jelaih2 ok nak pi nangeh bai

8 Bebelan:

nun said...

tgah bosan kew tu?jom main game..hehehe layan game sims 3 best gak ;)

name saye hanis said...

eheh. hye atiekah!!

aha~ agak bosan jugak la. hehe.
saya kalau dah main sims tu tak boleh benti dah. bahaye!! hehe

nun said...

hehehe tu r..game tu memang bahaya..saya pnah main dari pkul 8:30 mlm sampai pkul 1 pagi..hahaha memang layan habis game tu. hanis blajar kat ne?

name saye hanis said...

eheheh. saya dulu layan sims2. beeeeeeessssttt. hehehe
esok nk exam pon sempat main lagi sebab dah ketagih sangat.
saya studi kat usm penang. =)
awak pulak?

nun said...

hehehe..btul2..ooowh usm..saya blajar kat unisel..amik pe kat usm? hehehe bnyk lak tanya sowi ;P

¶A.K.I¶ said...

erkk..
ak bce bape baris je?
ak da xpaham..
kang bertambah pening~
so xnk bce!
ahhahah

name saye hanis said...

atiekah - saya amek town planning. sort of architecture la jugak. ohh. unisel.. amek ape?

name saye hanis said...

aki - uhuh. sampai hati xnak bace. hehehe
jaaangaaaan. jgn bace la eh. nnt pening2 da bleh nak blogging2 dah. okeyh. bile la nak autumn mesia nih. heheh