Followers

Friday, December 18, 2009

HIJAU vs MERAH

sebenarnya nurhanis sedang tak tahu nak buat apa. maka beliau mengambil keputusan untuk sengaja mencari pasal. eh3 bukan mencari pasal. sengaja mencari kerja yang sebenarnya bukanlah kerja. tapi saja nak buat2 macam duk ada keja. haa.. kan terkeluaq utagha akuh!! huh!!

sedang asyik dan masyuk membelek gambar2 lama, sekadar untuk mengingati kisah2 lama, barulah saya perasan ( saya bukanlah dari jenis perempuan yang kuat perasan walaupun kadang2 perasan jugak ) bahawa saya terlalu banyak koleksi pakaian, tudung mahupun kasut yang berwarna hijau. wah3!!

oleh kerana sedang membelek2 gambar, maka banyak gambar akan dilampirkan.

hah.. amek kauw!!



selamat menonton ye.



dahu belah dagu bertangkup





bersama roomate si biru celcom.



gamaq dalam entri terdahulu.



beg pon ada yang hijau.



lebih parah. selipar bunga sekuntum pon berwarna hijau.


cuba bayangkan kalau kesemua koleksi warna hijau tadi dipakai pada masa yang sama sekaligus. semuanya hijau!! kalau pi tengah hutan, confirm tadak haiwan yang akan serang saya sebab mereka ingat saya pokok pompuan ayu warna hijau. eheh. wthjyagfml.



tapi musykil juga. saya amat suka akan warna merah. tapi banyak pula koleksi warna hijau.
kenapa merah???? haa.. sebab apa??



terang benderang.
dari jauh boleh nampak sebab saya kan kuruih dan kecil molek. maka ia boleh membantu orang untuk recognize saya dengan lebih cepat, mesra dan betul. eheh.

panasss!!, hot!!, hangat!!!, suam..???!! dan sekutu dengannya.
saya jenis yang xsuka akan cuaca sejuk sebab saya sangat cepat sejuk. apekah?? haa.. camni. nak explain kat ampa.. saya xsuka duk dalam air cond lama2!! sejuuukK sangat!! xbuleh nak bernafas!!. maka dengan pakai baju yang berwarna hot (panas) ia dapat mengurangkan kesejukan. teori baru dari saya. eheh.

garang.
saya nak habaq kat semua orang yang saya ni jenis yang garang dan kejam orangnya.. haa. caya dak?? hat yang tak pecaya lekaih pecaya. xmaw pecaya pasai pa.. ( garang kan??. hat ni pon kena pecaya jugak. eheh )


hotlink.
sebagai pengguna hotlink, saya terpaksa setia dengan warna merah. kalau buat pengakuan macam nih, buleh dapat extra kredit dak?? xpon dapat free calling untuk 10 minit ke.. dapat 50 free sms pon jadi lah =)




ada yang panggil saya line maxis ketika berbaju inih. ade ke patut??

0 Bebelan: