Followers

Wednesday, December 23, 2009

dapat tawaran Gerak Khas TV1

Entri kali ini bukanlah hanis nak berlagak sombong bongkak bongkok bengkok songkok Lim Kok Wing, tapi hanya menceritakan betapa aku rasa amat pelik dengan pengunjung blog Hanis de Masin eh eh blog Hanis de perasan Manis yang telah banyak membantu menambahkan jumlah trafik blog i. Ianya bukanlah bermaksud polis trafik, lampu trafik, atau Ahmad Taufik ye. -_-'

I rase amat best, seronok, gumbira dan senang dengan kawan2 nuffnangers yang sama2 memberi sokongan antara satu sama lain. I rasa ia adalah satu usaha yang sangat murni ( cikgu murni pasti bangga ) oleh kita semua. hip hip hooray!! clap3.

haish orang suruh dia clap dia duk main scroll down lagi. beysa dia!

baiklah. kembali ke sri pentas.
hanis nak bercerita ni. ssshhhh. duk diam2 ok. Pagi tadi i tengok jumlah viewer blog i kat nuffnang. eleh hanis, semua nuffnangers pon akan suka nak tengok nak update sape yang view blog diorang sebab nak tengok sape lah yang datang kat blog jadi tetamu dihidangkan pisang goreng panas dan air teh lipton. eheh. yang hidangan tu tipu. tapi tipulah kalau kita tak teringin nak update setiap jam berapa orang dan siapa yang datang menjenguk blog kita. Tambah2 lagi pendatang nuffnang baru macam i. kalau boleh nak duduk mengadap laptop 24/7 untuk taknak terlepas moment dapat bertegur sapa dengan tetamu blog kita. haa.. kan kan kan. tiba2 i geli guna i.

okeyh. tukar jadi saya lah. bagi saya, pengunjung blog adalah sangat precious sebab, tanpa mereka siapalah blog kita ini. cewah. ayat artis sungguh. Tapi itulah kenyataannya. oleh itu, saya amat menghargai pengunjung2 saya. terima kasyih ya dong =)

baiklah. jangan kembali ke seri pentas dah nanti melalut lebih-lebih pulak.

sebenarnya nak stoli moli gosssssip hangat suam2 kuku kambing pasal my viewer. hanis.. dari tadi cakap benda yang sama. tak. ini memang dah betul2 nak cerita ni. i terkejut tengok kewarganegaraan mereka! o_O

i bukanlah nak spot siapa pendatang asing ke Malaysia yang dah jenguk blog i. nak tangkap korang buat report kat polis dan mungkin dapat tawaran berlakon dalam Gerak Khas TV1 ke hape ke. i bukan nak buat macam tu. walaupun i adalah jugak teringin tawaran macam tu jadi tukang buat air untuk Inspektor Haliza yang cun tu pon okey jugak. tapi memang i tak boleh buat macam tu pon. i cuma kagum sebab ada reader dari pelbagai negara yang i tak sangka reader dari negara itu pon boleh baca i punya blog??? okeh i know lah ayat da jadi macam budak tak pernah ambek PTS masa kecil2 dahulu.

kenapa guna i balik ni? okeh tukar balik.

hipotesis awal hanis is --> mungkin kawan2 hanis yang tersayang yang belajar atau bekerja atau berkahwin dan bermastautin di luar negara itu yang sudi membaca blog hanis inih. okeh. agak perasan.

mungkin juga mereka2 yang berkenaan itu tersalah klik sebab nak klik Hanis Zalikha tapi terklik on Hanis Masin inih. ohh. sedih juga ya kalau macam tu.

mungkin juga kerana gambar yang kat profail tu tak macam muka Malaysian. muka omputih ke. muka pan asia ke. hahaha. ok tau dah. nak maki aku la tu. haha. wtrfklwqz.



inilah dia gambar sexy pagi tadi yang ditunggu2 itu.
( sila klik untuk pendengaran yang lebih jelas ).


Pakistan pon ada okeh!! o_O


Mula2 aku perasan mugkin ada bangla putih minat Hanis Masin nih. haha. nak yang putih2 jugak. tapi mane ade bangla putih kan? ade ke? tak ade kan?


yang hairannya, hanis tak pernah pon post entry yang ade bahasa selain dari bahasa ayah bonda, bahasa Melayu dan bahasa bapa mertuaku, bahasa Inggeris. blog ni hanya dwibahasa. bukan kamus dwibahasa okeh. tak pulak terpikir untuk buat tribahasa ke. eheh.

oleh itu, jika anda adalah orang2 yang berkenaan, sila tinggalkan jejak kasih anda di ruangan shoutmix di side bar itu ye. boleh la hanis cari balik kau. mungkin boleh dapat belanja makan free ke. eheh.

ohh. bosanlah dengan ungkapan sekian berita jam enam.

sekian berita sukan. bai.




12 Bebelan:

Alakaka Klaka said...

tawaran gerak khas tu betol ke x? (redy nk mintak otograf)

Unknown said...

hehehhe...sungguh perasaan kamu ye cik hanis...

name saye hanis said...

tawaran ganti sarjan misai. ko nak gantikan dia untuk aku tak? (bayangkan alaa' dgn misai tebal panjang mengancam)

name saye hanis said...

ahahaha. linda.. u terlalu jujur. tak maw kawan dgn u selama 1 jam!! eheh

cha said...

haha okla tu.sume country ada kn ;)

nn said...

hahaha. lol. ingat betul dapat tawaran Gerak Khas.

shahdiana said...

hye hanis...
saya dah follow blog awak..menarik jugak...sesama lah kita link and sharing info ye..:D

http://sofiyahasya.blogspot.com

name saye hanis said...

sasha- eheh. ya. bagus juga semua ada kan. malu i. hehe

name saye hanis said...

nn - hehe. tq ye bace2 my entry. eheh. i dah bagi harapan palsu eh? hehe

name saye hanis said...

hye shahdiana. followed u oredi =)

wan2911 said...

sy bangla putih! haha :p

name saye hanis said...

wan2911 - aha. ohh. disitu kau menyorok ye. kenapa nak sembunyi kat pakistan sinun? hehe

eh3. hye. =)