Followers

Tuesday, December 22, 2009

it's the time!!



ohh.. ALHAMDULILLAH =)



5 Bebelan:

BUJANG SUSAH said...

Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat.. nice blog n good entry..

Sedikit tips dan info buat teman2 bloggers.. perkara remeh yg kita kurang perasan dan tutor 4 the latest read more.. tengok jgn x tengok.. sila
klik disini.

Semoga bermanfaat insyaAllah.."Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain"(Hadis riwayat Al-Qudhi).

"SAMPAIKAN WALAU SATU AYAT"

P/S: Sedikit perkongsian dan renungan buat sahabat dan diri sendiri dari hamba yang hina jua serba kekurangan ini... sila klik
DISINI

"Sesungguhnya yang paling ditakutkan daripada apa yang aku takutkan menimpa kalian adalah asy syirkul ashghar (syirik kecil). Sahabat bertanya: "Apakah dimaksudkan syirik kecil itu? Baginda menjawab: Riak." (Hadis riwayat Imam Ahmad).
Wallahualam.

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran". - Surah Al-Asr:1-3.

blog anda bagus ...!!! Teruskan menulis.. Semoga sejahtera dan semoga sentiasa diberi keberkatan.. wassalam.

HIDUP BERANI UNTUK GAGAL Precious said...

Alhamdulillah! Uik ... apa yg sonot sangt tu?

name saye hanis said...

bujang susah - eh.. susahke. senang2 kan lah ia.hehe tima kseh sebab sudi jenguk blog saya. saling tegur menegurlah lepas ini ye. =)

hidup berani untuk gagal precious - fuhh.. panjangnya nama dia. alhamdulillah.. students macam saya memang tengah musim mendapat keputusan periksa sekarang ini =)

StingRay said...

baru sudah melepas?

name saye hanis said...

stingray- ahah. macam mane bleh tawu nih. hahaha