Followers

Friday, December 25, 2009

kami pon nak tayang jugak!!!


ini bukan entri kontroversi ke. konsentrasi ke. kombinasi ke. kondominium pon bukan. entri ini adalah untuk saja saja suka suka seronok seronok murka murka eh eh. gila gila sapa sapa yang yang baca baca ini ini entri entri. dah!! dah!!. cukup cukup.

okeh.

ohh. baru teringat yang kali ini punya entri kenapa tidak ada tajuk BESAR berbold terletak di tengah2 seperti yang selalu di lakukan itu ye? terlupa rupanya. oleh sebab masalah teknikal telah berlaku, maka Hanis tidak dapat menunaikan permintaan tuan2 dan puan2 ye. eceh. macam la ade orang mintak. eheh. eceh lagi. cakap je malas nak scroll atas. eheh lagi.


ohh. okeh.

oleh kerana i agak gedik arini, wtG, i nak upload gambar gedik. saja nak tayang.


KAMI PON NAK TAYANG JUGAK!!


gamaq cincin tikam kami. heh. tikam2 pon 5 hengget okeh.




gamaqnangehhudohkamipeduliapakaminakuploadjugak



*credit to: encik hempon sebab berjaya goda aku suh tambah credit.
tinggai 2 rengget ja lagi dalam purse biru gamaq gajah tu taw.
sapa2 nak curi bek lupakan je niat tu.


8 Bebelan:

kai said...

ahakz...
cantek tu cincin..
mcm silver la plak..
hehehe...

.millalara. said...

haha..
wajib tayang tu~~

name saye hanis said...

kai-ehehe. macam je.. tapi bukan pon. hehe

millalara-aha~ wajibulghunnah!!hehek

ahmad fais ishak said...

cis..kami pn ada

Mr Swat said...

huhuhu..... sapo bagi tuuuu ....

DIVERSIA said...

Buenos dias nos hemos hecho seguidor de tu blog y te invito a que te pases por el nuestro y nos apoyes haciendote seguidor. Saludos!!!

http://www.diversiaevento.blogspot.com

SasHa Lee said...

haha..tak ape2..tayang cincin okey laa..jagn tertayang laaen udoh..hehehe.. santek2;)

splattish said...

teringat mat kepoh dlm rancangan melodi satu ketika dlu..cakapnya tergagap gagap gagap gagap