Followers

Sunday, December 20, 2009

yessss!! saya dapat SAMSUNG CORBY!!!


"saya menang moto". haa.. pernah dengar tak ayat famous inih? tapi saya bukanlah nak bercerita tentang saya menang moto. beca pon tak ada apatah lagi moto. eheh.


saya dapat SAMSUNG CORBY!! warna cupid pink lagi, tahu!! saya dah terminat dengan warna hot pink soft pink softlan ni sejak saya tengok iklan nuffnang pasal samsung corby tu. teruja woh bila godek2 dia punya website. klik di sini untuk sapa yang nak jadi tangan gatai2 macam saya nak godek2 samsung corby itu. tak dapat belek2 corby betul pon tak ape, dapat belek2 website baby ni pon jadilah kan! tengok, mula2 panggil samsung corby, lepas tu corby, lepas tu terus panggil baby je. gatai.. pemalaih!! -_-'

alkisahnya pada kali ini, tidak ada kena mengena langsung dengan tajuk entri. amatlah agak mustahil bagi saya untuk tukar handphone 2 kali dalam masa sebulan. kalau ada pon orang jenis macam tu, mesti dia kerja kedai hp ke, taukeyh kedai menjual hp ke ataupun kerja perbaiki hp.

tapi kenapa mesti nak letak tajuk yang seperti itu? disebabkan saya amatlah teruja dengan rekabentuk dan warna dan kecil molek dan bla bla bla. eheh sapa la yang tak mahu baby ini sedangkan ia amatlah comel kecil senang di bawa kemana2 warna yang memikat jantung dan senang cari kalau terlupa letak di mana sebab warna dia terang sangat. heh. kan lain dari ordinary handphone. kan kan kan.

oleh itu, walaupun tak dapat baby corby, saya letakkan mama corby kat sini okeyh!!





okey. kalau dah rasa mual-mual, sila tutupkan screen laptop atau PC monitor dengan tapak tangan. owh, kalau still nampak lagi, sila off computer okeyh!! hihi


p/s: saya teringin mahu join color me corby itu, tapi nantilah. saya mahu fikir dahulu. ^.^

6 Bebelan:

Anonymous said...

follow me back:)
byk tip dan trik blogger disana

faRk said...

cis...aku ingat btol2...rupa nya btol2 sengai...

wan2911 said...

adess...tetipu den, ingatkan botul2 tadi

name saye hanis said...

hellowh!!

faez- baek bos.
fark- uhuh. terima kasih kerana membaca. sila mai lagi na. =)
wan2911- hat ni pon sama. tima kaseh sebab baca. mai lagi =)

phatgurl said...

cek punya cek rupanya contest corby tu dah abes dah kan... rugi plak x join rasanya

name saye hanis said...

eh3. phatgurl.. xabes lagi kan.. jgn takutkan saya. menyesal xsudah karang.hehe jom join jom!! hehe